Социални Мрежи
КОЛИЧКА 0
продукта
Количката е празна
Каталог

Често задавани въпроси (FAQ)

Колко струва доставката и кога е безплатна?

Цена на доставката в зависимост от избрания от вас метод: 

*** Всички пратки са с опция "Преглед". Ако са дрехи или маратонки е добавена и опцията "Тест" ***

При поръчки над 110 лв.
✓ безплатна доставка до офис на Еконт или Спиди
✓ 3.90 лв. ако желаете доставка директно до ваш адрес (работен или домашен)
 
При поръчки под 110 лв.
✓ 4.90 лв. до офис на Спиди
✓ 5.90 лв. до офис на Еконт
✓ 6.90 лв. ако желаете доставка директно до ваш адрес (работен или домашен)

Имам ли право на Преглед и тест?

Всички поръчки ги изпращаме с опцията "преглед", което означава, че вие имате право да отворите пакета и да се уверите, че получавате това, което сте си поръчали. Също така можете да се уверите, че продуктите не са пострадали при транспортирането им. Ако сте поръчали дрехи или обувки, тогава вашата пратка е и с опцията "тест", което означава, че можете да ги пробвате преди да платите. Всичко това Ви показва нагледно, че пазаруването в TennisMall.bg е сигурно, а нашият екип има за цел да създадем база от щастливи клиенти, които да са доволни от нивото на обслужване и да се връщат отново в TennisMall.bg. 

Ако размерът не ми стане?

Ами ако размерът не ми стане? Това е един от най-често задаваните въпроси при пазаруването онлайн на дрехи и обувки. В желанието си да осигурим на клиентите си възможно най-добрите условия, от TennisMall.bg ви предлагаме следните начини на действие, ако сте поръчали и получили продукт, който не ви става като размер: 

Свържете се с нас на телефони 0700 800 07 или 0899 747 090. Обяснете накратко ситуацията на нашия служител  - кажете вашите имена и номер на поръчка, както и кой продукт не ви става като номер. Възможните ситуации са три:


- Разполагаме в наличност с желания от вас номер на съответния продукт. В такъв случай ще ви го изпратим отново на посочен от вас адрес. Транспортни разходи в двете посоки са за сметка на клиента - връщането на стария продукт и получаването на новия. 

- Не разполагаме в наличност с желания от вас номер на съответния продукт. В такъв случай ще ви предложим подобни продукти с желания от вас номер/размер. Вие ще прецените дали искате да ви изпратим някой от тях. Ако отговорът е "Да", тогава ще ви го изпратим на посочен от вас адрес. Транспортни разходи в двете посоки са за сметка на клиента - връщането на стария продукт и получаването на новия. 

- Не  разполагаме в наличност с желания от вас номер и не сте си харесали някой измежду предложените ви подобни продукти - тогава свържете се с наш представител на 0700 800 07 или 0899 747 090 и кажете, че желаете да ви възстановим заплатената сума или да ви изпратим ваучер на същата стойност. Транспортните разходи по връщането са за сметка на клиента. В случай, че желаете да ви възстановим сумата, моля изпратете ни на имейла за връзка вашата банкова сметка, IBAN и име на тутиляр на сметката.
 

Не забравяйте, че за нас от TennisMall.bg едно от най-важните неща е клиентът да остане доволен. Така че не се колебайте да ни се обадите на 0700 800 07 или на 0899 747 090,  ако изпаднете в каквото и да е било затруднение, свързано с доставката на поръчания от вас продукт, имате нужда от съдействие в определена ситуация или просто се нуждаете от информация. Екипът на TennisMall.bg ще направи всичко по силите си да ви съдейства. 

Какви са начините на плащане?

  Наложен платеж: стъпките са следните - правите поръчка, тя ви бива доставяна на адрес или в офис на Еконт, преглеждате пратката и чак тогава заплащате в кеш на куриера.

  Плащане с кредитна или дебитна карта - всеки офис на Еконт е снабден с ПОС терминал, на който ако желаете можете да платите с карта.


  По банков път: стъпките са следните - правите поръчка, а малко по-късно наш представител се свързва с вас за потвърждение. По време на телефонния разговор посочете, че желаете да платите по банков път. На имейла, който сте използвали при регистрацията си в TennisMall.bg, ще получите всички необходими данни за плащане по банков път. Извършвате плащането и получавате поръчаните от вас продукти. Друг вариант е да посочите, че искате плащане по банков път в полето за допълнителна информация, което можете да видите при финализиране на поръчката си.  

За колко време ще пристигне поръчката ми?

Стандартното време за доставка е от 1 до 3 работни дни след направата на поръчката, но нашата цел е да ви доставим продуктите възможно най-бързо, което често пъти води до експресна доставка, отнемаща по-малко от 24 часа т.е. поръчвате днес и на следващия работен ден желаните от вас продукти са вече на адреса ви. Това важи за поръчки, направени най-късно до 16:00 ч. на съответния ден и за продукти от марките Head и Babolat. 

Мога ли да върна продукта?

Притеснявате се, че можете да поръчате продукт в интернет, който на живо да не ви хареса? Няма никакви поводи за притеснение - пазарувайки в TennisMall.bg имате възможност да върнете закупения продукт в рамките на 14 дни след направата на поръчката.

За да го приемем, то той не трябва да бъде използван, скъсан, изцапан и повреден по какъвто и да е било начин. Накратко - няма абсолютно никакви проблеми ако искате да върнете даден продукт, единственото условие е той да бъде във вида, в който  сте го получили. 

✓ Връщане на ракета - Не трябва да е използвана (да е играно с нея), да няма следи от удари и драскотини, найлоновата опаковка на грипа не трябва да бъде отваряна / премахвана.

ВАЖНО - моля имайте предвид, че ако клиентът е пожелал ракетата да бъде наплетена, в такъв случай тя е  персонализирана спрямо желанията на клиента и не може да бъде върната. 

✓ Връщане на аксесоари (топки, грипове, кордажи и т.н.) - опаковката (кутията) не трябва да бъде отваряна и трябва да бъде в цялостен вид (да не е скъсана, ударена, надраскана). 
✓ Връщане на тенис обувки - не трябва да бъдат носени. Разбира се, напълно допустимо е да бъдат пробвани, за да се прецени дали размерът отговаря, но не трябва да е играно с тях или да са използвани по друг повод. Кутията на обувките трябва да е в цялостен вид без следи от драскотини и да не е скъсана. 
✓ Връщане на термобег - не трябва да бъде използван, надраскан, скъсан, изцапан и т.н.

Сумите платени за съответния върнат продукт ще бъдат възстановени по банков път. Моля изпратете ни на имейл IBAN и името на титуляра на сметката. Имейлът можете да намерите в секцията контакти.

Имайте предвид, че всички транспорти разходи са за сметка на клиента.

Ако имате каквито и да е било въпроси можете да се свържете с нас на имейл или по телефон.

Ако получа продукт, който е различен от поръчания от мен?

Грешките са неизбежни и макар изключително рядко, понякога допускаме неточност и изпращаме друг продукт (размер, цвят, номер), а не този, който сте си поръчали. В такъв случай приемете нашите най-искрени извинения и се свържете с нас на тел. 0700 800 07 или 0899 747 090, за да ни съобщите за неточността. Ние ще ви изпратим отново желания от вас продукт, а абсолютно всички транспортни разходи ще бъдат поети от TennisMall.bg. Същото важи и за случаите, когато от куриерска фирма Еконт са ви доставили продукт, повреден при транспортирането му.

Имате друг въпрос?

Ако имате какъвто и да е било въпрос относно ваша поръчка, начинът по който е доставена или се интересувате от бъдеща поръчка, тогава Ви молим да се свържете с нас на тел. 0700 800 07 или 0899 747 090. Ще се опитаме да Ви бъдем максимално полезни. 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас