Products
  • Home /
  • Frequently asked questions F.A.Q.

Frequently asked questions F.A.Q.

Колко струва доставката и кога е безплатна?

Цена на доставката в зависимост от избрания от вас метод: 

*** Всички пратки са с опция "Преглед". Ако са дрехи или маратонки е добавена и опцията "Тест" ***

При поръчки над 110 лв.
✓ безплатна доставка до офис на Еконт или Спиди
✓ 3.90 лв. ако желаете доставка директно до ваш адрес (работен или домашен)
 
При поръчки под 110 лв.
✓ 4.90 лв. до офис на Спиди
✓ 5.90 лв. до офис на Еконт
✓ 6.90 лв. ако желаете доставка директно до ваш адрес (работен или домашен)

Имам ли право на Преглед и тест?

Всички поръчки ги изпращаме с опцията "преглед", което означава, че вие имате право да отворите пакета и да се уверите, че получавате това, което сте си поръчали. Също така можете да се уверите, че продуктите не са пострадали при транспортирането им. Ако сте поръчали дрехи или обувки, тогава вашата пратка е и с опцията "тест", което означава, че можете да ги пробвате преди да платите. Всичко това Ви показва нагледно, че пазаруването в TennisMall.bg е сигурно, а нашият екип има за цел да създадем база от щастливи клиенти, които да са доволни от нивото на обслужване и да се връщат отново в TennisMall.bg. 

Ако размерът не ми стане?

Ами ако размерът не ми стане? Това е един от най-често задаваните въпроси при пазаруването онлайн на дрехи и обувки. В желанието си да осигурим на клиентите си възможно най-добрите условия, от TennisMall.bg ви предлагаме следните начини на действие, ако сте поръчали и получили продукт, който не ви става като размер: 

Свържете се с нас на телефони 0700 800 07 или 0899 747 090. Обяснете накратко ситуацията на нашия служител  - кажете вашите имена и номер на поръчка, както и кой продукт не ви става като номер. Възможните ситуации са три:


- Разполагаме в наличност с желания от вас номер на съответния продукт. В такъв случай ще ви го изпратим отново на посочен от вас адрес. Транспортни разходи в двете посоки са за сметка на клиента - връщането на стария продукт и получаването на новия. 

- Не разполагаме в наличност с желания от вас номер на съответния продукт. В такъв случай ще ви предложим подобни продукти с желания от вас номер/размер. Вие ще прецените дали искате да ви изпратим някой от тях. Ако отговорът е "Да", тогава ще ви го изпратим на посочен от вас адрес. Транспортни разходи в двете посоки са за сметка на клиента - връщането на стария продукт и получаването на новия. 

- Не  разполагаме в наличност с желания от вас номер и не сте си харесали някой измежду предложените ви подобни продукти - тогава свържете се с наш представител на 0700 800 07 или 0899 747 090 и кажете, че желаете да ви възстановим заплатената сума или да ви изпратим ваучер на същата стойност. Транспортните разходи по връщането са за сметка на клиента. В случай, че желаете да ви възстановим сумата, моля изпратете ни на имейла за връзка вашата банкова сметка, IBAN и име на тутиляр на сметката.
 

Не забравяйте, че за нас от TennisMall.bg едно от най-важните неща е клиентът да остане доволен. Така че не се колебайте да ни се обадите на 0700 800 07 или на 0899 747 090,  ако изпаднете в каквото и да е било затруднение, свързано с доставката на поръчания от вас продукт, имате нужда от съдействие в определена ситуация или просто се нуждаете от информация. Екипът на TennisMall.bg ще направи всичко по силите си да ви съдейства. 

Какви са начините на плащане?

  Наложен платеж: стъпките са следните - правите поръчка, тя ви бива доставяна на адрес или в офис на Еконт, преглеждате пратката и чак тогава заплащате в кеш на куриера.

  Плащане с кредитна или дебитна карта - всеки офис на Еконт е снабден с ПОС терминал, на който ако желаете можете да платите с карта.


  По банков път: стъпките са следните - правите поръчка, а малко по-късно наш представител се свързва с вас за потвърждение. По време на телефонния разговор посочете, че желаете да платите по банков път. На имейла, който сте използвали при регистрацията си в TennisMall.bg, ще получите всички необходими данни за плащане по банков път. Извършвате плащането и получавате поръчаните от вас продукти. Друг вариант е да посочите, че искате плащане по банков път в полето за допълнителна информация, което можете да видите при финализиране на поръчката си.  

За колко време ще пристигне поръчката ми?

Стандартното време за доставка е от 1 до 3 работни дни след направата на поръчката, но нашата цел е да ви доставим продуктите възможно най-бързо, което често пъти води до експресна доставка, отнемаща по-малко от 24 часа т.е. поръчвате днес и на следващия работен ден желаните от вас продукти са вече на адреса ви. Това важи за поръчки, направени най-късно до 16:00 ч. на съответния ден и за продукти от марките Head и Babolat. 

Мога ли да върна продукта?

Притеснявате се, че можете да поръчате продукт в интернет, който на живо да не ви хареса? Няма никакви поводи за притеснение - пазарувайки в TennisMall.bg имате възможност да върнете закупения продукт в рамките на 14 дни след направата на поръчката.

За да го приемем, то той не трябва да бъде използван, скъсан, изцапан и повреден по какъвто и да е било начин. Накратко - няма абсолютно никакви проблеми ако искате да върнете даден продукт, единственото условие е той да бъде във вида, в който  сте го получили. 

✓ Връщане на ракета - Не трябва да е използвана (да е играно с нея), да няма следи от удари и драскотини, найлоновата опаковка на грипа не трябва да бъде отваряна / премахвана.

ВАЖНО - моля имайте предвид, че ако клиентът е пожелал ракетата да бъде наплетена, в такъв случай тя е  персонализирана спрямо желанията на клиента и не може да бъде върната. 

✓ Връщане на аксесоари (топки, грипове, кордажи и т.н.) - опаковката (кутията) не трябва да бъде отваряна и трябва да бъде в цялостен вид (да не е скъсана, ударена, надраскана). 
✓ Връщане на тенис обувки - не трябва да бъдат носени. Разбира се, напълно допустимо е да бъдат пробвани, за да се прецени дали размерът отговаря, но не трябва да е играно с тях или да са използвани по друг повод. Кутията на обувките трябва да е в цялостен вид без следи от драскотини и да не е скъсана. 
✓ Връщане на термобег - не трябва да бъде използван, надраскан, скъсан, изцапан и т.н.

Сумите платени за съответния върнат продукт ще бъдат възстановени по банков път. Моля изпратете ни на имейл IBAN и името на титуляра на сметката. Имейлът можете да намерите в секцията контакти.

Имайте предвид, че всички транспорти разходи са за сметка на клиента.

Ако имате каквито и да е било въпроси можете да се свържете с нас на имейл или по телефон.

Ако получа продукт, който е различен от поръчания от мен?

Грешките са неизбежни и макар изключително рядко, понякога допускаме неточност и изпращаме друг продукт (размер, цвят, номер), а не този, който сте си поръчали. В такъв случай приемете нашите най-искрени извинения и се свържете с нас на тел. 0700 800 07 или 0899 747 090, за да ни съобщите за неточността. Ние ще ви изпратим отново желания от вас продукт, а абсолютно всички транспортни разходи ще бъдат поети от TennisMall.bg. Същото важи и за случаите, когато от куриерска фирма Еконт са ви доставили продукт, повреден при транспортирането му.

Имате друг въпрос?

Ако имате какъвто и да е било въпрос относно ваша поръчка, начинът по който е доставена или се интересувате от бъдеща поръчка, тогава Ви молим да се свържете с нас на тел. 0700 800 07 или 0899 747 090. Ще се опитаме да Ви бъдем максимално полезни. 

In case you find the answers listed above not helpful, please do not hesitate to contact us.