Често задавани въпроси

За колко време ще пристигне поръчката ми? 
Стандартното време за доставка е от 1 до 3 работни дни след направата на поръчката, но нашата цел е да ви доставим продуктите възможно най-бързо, което често пъти води до експресна доставка, отнемаща по-малко от 24 часа т.е. поръчвате днес и на следващия работен ден желаните от вас продукти са вече на адреса ви. Това важи за поръчки, направени най-късно до 16:00 ч. на съответния ден.

Ако желаете поръчаната от Вас ракета да ви бъде наплетена, тогава обикновено времето за доставка се увеличава с още един работен ден. Все пак, имаме ли възможност, ще наплетем ракетата на същия ден и още на следващия ще е при вас. Единственото изключение по отношение на експресната доставка са продуктите на Йонекс - при тях срокът за доставка е между 7 и 10 работни дни. 

Колко струва доставката и кога е безплатна? 
Ако вашата поръчка е на стойност над или точно 50 лв., тогава тя ще ви бъде доставена абсолютно безплатно. Без значение в кое населено място се намирате. Ако вашата поръчка е за под 50 лв., тогава за транспортни разходи заплащате допълнителни 4 лв. (без значение колко голяма като размери и килограми е пратката). 

Какви са методи на доставка?
Нашата цел е клиентът да бъде максимално улеснен и всичко да става бързо и без излишни откъм страната на клиента усилия. Поради тази причина ви предоставяме избор между два типа доставка - директно до ваш адрес (работен или домашен) или пък до офис на куриерска фирма Еконт.

Всеки един от методите си има своите предимства - ако искате доставка до адрес, тогава пратката ви бива доставяна буквално до вратата, но пък за целта е необходимо на посочения от вас адрес да има човек в рамките на 09:00 - 13:00 ч. Ако желаете доставка до офис на Еконт, това ви позволява да вземете вашата поръчка в удобно за Вас време и място, вписвайки го в удобен за вас момент от дневния ви график. Можете да изберете който и да е било офис на Еконт, а пълен списък с техните адреси можете да намерите на следния линк http://www.econt.com/offices/ или пък наш представител да Ви препоръча най-близък офис на Еконт на базата на домашния или работния ви адрес. 

Имам ли право на "Преглед и тест"?
Всички поръчки ги изпращаме с опцията "преглед", което означава, че куриерът ви доставя пратката, ви имате право да отворите пакета и да се уверите, че получавате това, което сте си поръчали. Също така можете да се уверите, че продуктите не са пострадали при транспортирането им. Ако сте поръчали дрехи или обувки, тогава вашата пратка е и с опцията "тест", което означава, че можете да ги пробвате преди да платите. Всичко това Ви показва нагледно, че пазаруването в TennisMall.bg е сигурно, а нашият екип има за цел да създадем база от щастливи клиенти, които да са доволни от нивото на обслужване и да се връщат отново в TennisMall.bg. 

Какви са начините на плащане?

Наложен платеж: стъпките са следните - правите поръчка, тя ви бива доставяна на адрес или в офис на Еконт, преглеждате пратката и чак тогава заплащате в кеш на куриера.

Чрез Paypal: стъпките са следните - правите поръчка, при финализирането ѝ избирте "плащане чрез Paypal". Важно - за да ви се появи опцията "Плащане през Paypal" при финализиране на поръчката трябва да смените валутата на Евро (кликнете тук за повече разяснения). 

По банков път: стъпките са следните - правите поръчка, а малко по-късно наш представител се свързва с вас за потвърждение. По време на телефонния разговор посочете, че желаете да платите по банков път. На имейла, който сте използвали при регистрацията си в TennisMall.bg, ще получите всички необходими данни за плащане по банков път. Извършвате плащането и получавате поръчаните от вас продукти. Друг вариант е да посочите, че искате плащане по банков път в полето за допълнителна информация, което можете да видите при финализиране на поръчката си.  


Мога ли да върна продукта? 

Притеснявате се, че можете да поръчате продукт в интернет, който на живо да не ви хареса? Няма никакви поводи за притеснение - пазарувайки в TennisMall.bg имате възможност да върнете закупения продукт в рамките на 30 дни след направата на поръчката. А защо го връщате, не е нужно да давате каквото и да е било обяснение, тъй като за нас от TennisMall.bg е важно нашите клиенти да са доволни. Ако не сте доволен от продукта, просто го върнете.  За да го приемем, то той не трябва да бъде използван, скъсан, изцапан и повреден по какъвто и да е било начин. Накратко - няма абсолютно никакви проблеми ако искате да върнете даден продукт, единственото условие е той да бъде във вида, в който  сте го получили. 

- Връщане на ракета - Не трябва да е използвана (да е играно с нея), да няма следи от удари и драскотини, найлоновата опаковка на грипа не трябва да бъде отваряна / премахвана. 
- Връщане на аксесоари (топки, грипове, кордажи и т.н.) - опаковката (кутията) не трябва да бъде отваряна и трябва да бъде в цялостен вид (да не е скъсана, ударена, надраскана). 
- Връщане на тенис обувки - не трябва да бъдат носени. Разбира се, напълно допустимо е да бъдат пробвани, за да се прецени дали размерът отговаря, но не трябва да е играно с тях или да са използвани по друг повод. Кутията на обувките трябва да е в цялостен вид без следи от драскотини и да не е скъсана. 
- Връщане на термобег - не трябва да бъде използван, надраскан, скъсан, изцапан и т.н.

Ако получа продукт, който е различен от поръчания от мен? 
Грешките са неизбежни и макар изключително рядко, понякога допускаме неточност и изпращаме друг продукт (размер, цвят, номер), а не този, който сте си поръчали. В такъв случай приемете нашите най-искрени извинения и се свържете с нас на тел. 0700 800 07 или 0899 747 090, за да ни съобщите за неточността. Ние ще ви изпратим отново желания от вас продукт, а абсолютно всички транспортни разходи ще бъдат поети от TennisMall.bg. Същото важи и за случаите, когато от куриерска фирма Еконт са ви доставили продукт, повреден при транспортирането му.

Имате друг въпрос? 
Ако имате какъвто и да е било въпрос относно ваша поръчка, начинът по който е доставена или се интересувате от бъдеща поръчка, тогава Ви молим да се свържете с нас на тел. 0700 800 07 или 0899 747 090. Ще се опитаме да Ви бъдем максимално полезни. 


всичко за вашата
тенис екипировка


 
Тенис мол ЕООД
За повече информация относно избора на покупка моля посетете нашия ИНФО ЦЕНТЪР » Тук

Контакт с нас

070080007
info@tennismall.bg
www.tennismall.bg

Следете ни

Бюлетин

Научете първи за намаленията и новите продукти
×

Вход

или Регистрация

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set.