Доставка

 

Безплатна доставка при поръчки над 159 лв.

✓ безплатна доставка до офис на Еконт или Спиди.

✓ допълнително 4.50 лв. ако желаете доставка директно до ваш адрес (работен или домашен)

При поръчки под 159 лв.

✓ 3.90 лв. до офис на Еконт или Спиди.

✓ 4.50 лв. ако желаете доставка директно до ваш адрес (работен или домашен)

Проверка на пратката - "Преглед и тест" преди да платите

Всички поръчки ги изпращаме с опцията "преглед", което означава, че вие имате право да отворите пакета и да се уверите, че получавате това, което сте си поръчали. Също така можете да се уверите, че продуктите не са пострадали при транспортирането им. Ако сте поръчали дрехи или обувки, тогава вашата пратка е и с опцията "тест", което означава, че можете да ги пробвате преди да платите. Всичко това Ви показва нагледно, че пазаруването в TennisMall.bg е сигурно, а нашият екип има за цел да създадем база от щастливи клиенти, които да са доволни от нивото на обслужване и да се връщат отново в TennisMall.bg. 


Бърза доставка, често за по-малко от 24 часа

Стандартното време за доставка е от 1 до 3 работни дни след направата на поръчката, но нашата цел е да ви доставим продуктите възможно най-бързо, което често пъти води до експресна доставка, отнемаща по-малко от 24 часа т.е. поръчвате днес и на следващия работен ден желаните от вас продукти са вече на адреса ви. Това важи за поръчки, направени най-късно до 16:00 ч. на съответния ден и за продукти от марките Head и Babolat. 

 

Начин на плащане

  Наложен платеж: стъпките са следните - правите поръчка, тя ви бива доставяна на адрес или в офис на Еконт, преглеждате пратката и чак тогава заплащате в кеш на куриера.

  Плащане с кредитна или дебитна карта - всеки офис на Еконт е снабден с ПОС терминал, на който ако желаете можете да платите с карта.


  По банков път: стъпките са следните - правите поръчка, а малко по-късно наш представител се свързва с вас за потвърждение. По време на телефонния разговор посочете, че желаете да платите по банков път. На имейла, който сте използвали при регистрацията си в TennisMall.bg, ще получите всички необходими данни за плащане по банков път. Извършвате плащането и получавате поръчаните от вас продукти. Друг вариант е да посочите, че искате плащане по банков път в полето за допълнителна информация, което можете да видите при финализиране на поръчката си.  


14 дни право на връщане на продукта

Притеснявате се, че можете да поръчате продукт в интернет, който на живо да не ви хареса? Няма никакви поводи за притеснение - пазарувайки в TennisMall.bg имате възможност да върнете закупения продукт в рамките на 14 дни след направата на поръчката. А защо го връщате, не е нужно да давате каквото и да е било обяснение, тъй като за нас от TennisMall.bg е важно нашите клиенти да са доволни. Ако не сте доволен от продукта, просто го върнете.  За да го приемем, то той не трябва да бъде използван, скъсан, изцапан и повреден по какъвто и да е било начин. Накратко - няма абсолютно никакви проблеми ако искате да върнете даден продукт, единственото условие е той да бъде във вида, в който  сте го получили. 

✓ Връщане на ракета - Не трябва да е използвана (да е играно с нея), да няма следи от удари и драскотини, найлоновата опаковка на грипа не трябва да бъде отваряна / премахвана. 
✓ Връщане на аксесоари (топки, грипове, кордажи и т.н.) - опаковката (кутията) не трябва да бъде отваряна и трябва да бъде в цялостен вид (да не е скъсана, ударена, надраскана). 
✓ Връщане на тенис обувки - не трябва да бъдат носени. Разбира се, напълно допустимо е да бъдат пробвани, за да се прецени дали размерът отговаря, но не трябва да е играно с тях или да са използвани по друг повод. Кутията на обувките трябва да е в цялостен вид без следи от драскотини и да не е скъсана. 
✓ Връщане на термобег - не трябва да бъде използван, надраскан, скъсан, изцапан и т.н.


Сгрешена пратка

Грешките са неизбежни и макар изключително рядко, понякога допускаме неточност и изпращаме друг продукт (размер, цвят, номер), а не този, който сте си поръчали. В такъв случай приемете нашите най-искрени извинения и се свържете с нас на тел. 0700 800 07 или 0899 747 090, за да ни съобщите за неточността. Ние ще ви изпратим отново желания от вас продукт, а абсолютно всички транспортни разходи ще бъдат поети от TennisMall.bg. Същото важи и за случаите, когато от куриерска фирма Еконт са ви доставили продукт, повреден при транспортирането му.


Имате друг въпрос? 

Ако имате какъвто и да е било въпрос относно ваша поръчка, начинът по който е доставена или се интересувате от бъдеща поръчка, тогава Ви молим да се свържете с нас на тел. 0700 800 07 или 0899 747 090. Ще се опитаме да Ви бъдем максимално полезни.