Бърза доставка, често за по-малко от 24 часа
Стандартното време за доставка е от 1 до 3 работни дни след направата на поръчката, но нашата цел е да ви доставим продуктите възможно най-бързо, което често пъти води до експресна доставка, отнемаща по-малко от 24 часа т.е. поръчвате днес и на следващия работен ден желаните от вас продукти са вече на адреса ви. Това важи за поръчки, направени най-късно до 16:00 ч. на съответния ден.

Безплатна доставка при поръчки над 50 лв.

Ако вашата поръчка е на стойност над или точно 50 лв., тогава тя ще ви бъде доставена абсолютно безплатно до офис на куриерска фирма Еконт или Спиди. Ако вашата поръчка е за под 50 лв., тогава за транспортни разходи заплащате допълнителни 3.99 лв. до офис на Еконт или Спиди и 4.99 лв. ако желаете доставката да е до адрес. 

Различни варианти за доставка

Нашата цел е клиентът да бъде максимално улеснен и поради тази причина ви предоставяме избор между няколко типа доставка. Вие преценяте кой вариант ви устройва най-добре: 

При поръчки над 50 лв.

- безплатна доставка до офис на Еконт или Спиди. 

- допълнително 3.50 лв. транспортна такса ако желаете доставка директно до ваш адрес (работен или домашен)

* Ако изберете доставка до офис на Спиди или Еконт, можете да посочите кой точно офис ви е най-удобен. Наш представител ще се свърже с вас по телефона, за да ви потвърди, че поръчката ви е приета и ще ви попита кой точно офис желаете. Или можете предварително да посочите адреса и името на офиса, написвайки го в полето за коментар към поръчката. Това поле се намира най-долу на страницата при финализиране на поръчката. 

Проверка на пратката - "Преглед и тест" преди да платите
Всички поръчки ги изпращаме с опцията "преглед", което означава, че куриерът ви доставя пратката, ви имате право да отворите пакета и да се уверите, че получавате това, което сте си поръчали. Също така можете да се уверите, че продуктите не са пострадали при транспортирането им. Ако сте поръчали дрехи или обувки, тогава вашата пратка е и с опцията "тест", което означава, че можете да ги пробвате преди да платите. Всичко това Ви показва нагледно, че пазаруването в TennisMall.bg е сигурно, а нашият екип има за цел да създадем база от щастливи клиенти, които да са доволни от нивото на обслужване и да се връщат отново в TennisMall.bg. 

Начин на плащане

Наложен платеж: стъпките са следните - правите поръчка, тя ви бива доставяна на адрес или в офис на Еконт, преглеждате пратката и чак тогава заплащате в кеш на куриера.

Чрез Paypal: стъпките са следните - правите поръчка, при финализирането ѝ избирте "плащане чрез Paypal". Важно - за да ви се появи опцията "Плащане през Paypal" при финализиране на поръчката трябва да смените валутата на Евро (кликнете тук за повече разяснения). 

По банков път: стъпките са следните - правите поръчка, а малко по-късно наш представител се свързва с вас за потвърждение. По време на телефонния разговор посочете, че желаете да платите по банков път. На имейла, който сте използвали при регистрацията си в TennisMall.bg, ще получите всички необходими данни за плащане по банков път. Извършвате плащането и получавате поръчаните от вас продукти. Друг вариант е да посочите, че искате плащане по банков път в полето за допълнителна информация, което можете да видите при финализиране на поръчката си.  

30 дни право на връщане на продукта
Притеснявате се, че можете да поръчате продукт в интернет, който на живо да не ви хареса? Няма никакви поводи за притеснение - пазарувайки в TennisMall.bg имате възможност да върнете закупения продукт в рамките на 30 дни след направата на поръчката. А защо го връщате, не е нужно да давате каквото и да е било обяснение, тъй като за нас от TennisMall.bg е важно нашите клиенти да са доволни. Ако не сте доволен от продукта, просто го върнете.  За да го приемем, то той не трябва да бъде използван, скъсан, изцапан и повреден по какъвто и да е било начин. Накратко - няма абсолютно никакви проблеми ако искате да върнете даден продукт, единственото условие е той да бъде във вида, в който  сте го получили. 

- Връщане на ракета - Не трябва да е използвана (да е играно с нея), да няма следи от удари и драскотини, найлоновата опаковка на грипа не трябва да бъде отваряна / премахвана. 
- Връщане на аксесоари (топки, грипове, кордажи и т.н.) - опаковката (кутията) не трябва да бъде отваряна и трябва да бъде в цялостен вид (да не е скъсана, ударена, надраскана). 
- Връщане на тенис обувки - не трябва да бъдат носени. Разбира се, напълно допустимо е да бъдат пробвани, за да се прецени дали размерът отговаря, но не трябва да е играно с тях или да са използвани по друг повод. Кутията на обувките трябва да е в цялостен вид без следи от драскотини и да не е скъсана. 
- Връщане на термобег - не трябва да бъде използван, надраскан, скъсан, изцапан и т.н.

Сгрешена пратка
Грешките са неизбежни и макар изключително рядко, понякога допускаме неточност и изпращаме друг продукт (размер, цвят, номер), а не този, който сте си поръчали. В такъв случай приемете нашите най-искрени извинения и се свържете с нас на тел. 0700 800 07 или 0899 747 090, за да ни съобщите за неточността. Ние ще ви изпратим отново желания от вас продукт, а абсолютно всички транспортни разходи ще бъдат поети от TennisMall.bg. Същото важи и за случаите, когато от куриерска фирма Еконт са ви доставили продукт, повреден при транспортирането му.

Имате друг въпрос? 
Ако имате какъвто и да е било въпрос относно ваша поръчка, начинът по който е доставена или се интересувате от бъдеща поръчка, тогава Ви молим да се свържете с нас на тел. 0700 800 07 или 0899 747 090. Ще се опитаме да Ви бъдем максимално полезни. 


всичко за вашата
тенис екипировка


 
Тенис мол ЕООД
За повече информация относно избора на покупка моля посетете нашия ИНФО ЦЕНТЪР » Тук

Контакт с нас

070080007
info@tennismall.bg
www.tennismall.bg

Следете ни

Бюлетин

Научете първи за намаленията и новите продукти
×

Вход

или Регистрация